torstai 26. kesäkuuta 2014

Oregon Coast

Helloouu!

Noniin vihdoinkin saan aikaseks kirjotettua meijän pikku matkasta! Mulla alko kesäloma viime viikolla ja nyt itse asiassa oon jo Washington D.C:ssä, ylihuomenna lähtee lento Suomeen, jännää! Lennot tänne Virginiaan mulla meni ihan hyvin, vaikka se eka lento olikin noin tunnin myöhässä, mikä johti siihen, että melkein myöhästyin mun jatkolennolta, mutta onneks kerkesin sinne just ja just. Ne oli yölentoja, joten sain siinä sitten hyvät 6h yöunet ennen laskeutumista. 

Mutta nyt hetkeks vielä takasin toisiin lomatunnelmiin toukokuulle. 
Tosiaan toukokuun alussa otettiin koulusta vapaata muutama päivä ja vietettiin pitkä viikonloppu tyttöporukalla Washingtonin naapuriosavaltiossa Oregonissa. Reissu oi ihan mahtava, yks parhaista mitä oon tän vuoden aikana tehny, vaikka sää ei suurimmilta osin suosinukkaan meitä. Käveltiin pikku rantakylissä ja vierailtiin pienissä putiikeissa. Syötiin karamellipopcornia enemmän kun terveellistä. Käytiin myös meren rannalla kaatosateessa. Mutta yks kohokohta oli myös Outlet-kauppakeskukset, siellä oli kaikki hyvät merkit, kuten Abercrombie, Hollister, Nike, Reebok jne. ja hinnat oli tosi alhaset, esim löysin Hollisterilta paidan 11 dollarilla, eli jollain 7 eurolla. Oli ihan parasta ja kyllä sitä rahaakin palo. :D

Tässä vähän kuvia:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti